2010年12月9日星期四

[隨筆,非戰記,即時賽後感想] ManiAC@Kuala Lumpur 2010 - Contest!!

我地中大等左足足十一年
總於等到今日喇!!

We are the Champion!!!

ManiAC got the Champion at ACMICPC Regional Contest - Kuala Lumpur 2010!!!



比賽遇到唔少阻濟:

尋晚訓得唔好:
午夜出面班人又打波打到好夜
打完又大大聲傾計(嘈醒左我,我冇睇鐘,但估計係3點左右)

然後... 今日又無端多左個mock contest
judge 又遇到技術問題 (team id -> team name mapping)
最後足足遲左2.5小時先開始
我當時心諗:死啦,我咁早啪左罐咖啡提神咪"啦"曬野?
(咖啡有效時間有限, 過左精神力會下跌, 加上尋晚訓得唔好...)



然後正賽又一度停曬scoreboard, 又唔派汽球...
要自己 blackbox 咁做題
(雖然我都冇乜點理其它team)

我地中後段 penalty 唔係十分好 (good, but not great)
(我估兩 team AC Problem J 果兩分鐘,喺香港既你地會非常激動吧?)
(原來你地果邊 scoreboard 每 5 分鐘 update 一次...)

去到最尾... CTLi 屈左機, 一棍 AC Problem E 奠定勝局
又一次以題數取勝 (同平時 training 好似)
(按:本來 Joe 話陣間AC唔好咁大聲,俾坐喺我地後面隊伍知道
(但最後當收到第一個E 果時,佢忍唔住極大聲 Yes 左出黎)



喺呢一刻
感覺好夢幻
有啲唔真實

我真係冇諗過
可以喺最後一個regional度拎到冠軍...

果種 "感動" 既感受不斷喺心裏面 cycle
唔識形容

Anyway, 真係多謝曬喺香港各位既支持
當然,唔少得我兩個強勁既 teammate



嗯... 寫得好陳腔濫調="=
但呢啲係我真實感受-.-

3 則留言:

  1. >(我估兩 team AC Problem J 果兩分鐘,喺香港既你地會非常激動吧?)

    其實我地睇到果個scoreboard五分鐘先update一次..

    回覆刪除
  2. 但最後當收到第一個E 果時,佢忍唔住極大聲 Yes 左出黎 <-- LIKE

    回覆刪除
  3. re GagGuy:
    sosad.... 可能我地個 board 都係 5 min update 一次

    re Sunny:
    XD

    回覆刪除