2010年10月8日星期五

Codeforces #33 (Codeforces format)

2010-10-07 Thurs
HKG Time - 2300 to 2500

有時間既話, contest 會盡量打

今次又係 Codeforces Format
貌似呢 set 題目比較淺
不過我只能夠好慢咁 submit 左四條
(呢一刻狀態比較差, 好支力)





↑ Submitted...
  • Problem A 呢... 好直接, 有少少少少陰
  • Problem C ... DP 喺 ~40 MIN 提交, 啱啱剩番 16 MIN 時 Re-submit
  • Problem B 腦殘了... 卡左好耐... 居然諗唔到可以 a --> c,  b --> c (Pretest Data 尚算厚道)
  • Problem D... 我用一份第一次用既武器 (By Waihon)
    可以碌過嗎?
    其它人係咪都係咁做呢...?
    如果真係, 我只能夠慨嘆... 自己 coding speed 太低...

而家剩番冇乜時間, 費時 Hack 人了...

就黎開始 Judge
支力到唔識緊張 = =


↑System Test Pending...



↑Problem D 炒左 :(
我間房得我WA
同另一個TLE

o.....白痴左... 根本唔洗用 LCA...
all-pair LCA 複雜度已經 大過 O(N^2)
N 個 source 分別做 DFS 咪得 lor !! ... (O(N^2))
anyway, 今次都係一個好既經驗

沒有留言:

發佈留言