2011年3月24日星期四

2011-03-23 Team Training - World Finals 2004

2011-03-23 Wed
HKG Time - 1900 to 2400

啱啱尋晚係 research deadline 後
第二次正式齊腳 training

今次做 World Finals 2004
悲劇呀!



開波冇耐,我仲係打緊 code template 時
Joe 就爆左句:『全部 Geom 黎既?!』
望下,真係喎
心諗:今次仲唔可以做到好多題目?

我望既第一題係 Problem B
題意好簡單:俾一個 polygon 你,每條 segment either 垂直/水平,整數長度
而家要喺入面畫一個圓形
問:圓形半徑最大幾多?

心諗,之前做過一題 general 既 polygon 包圓形 (HDU 3644),實識做啦
點知 turn out 段 code 交上去 WA 好幾次
然後俾 Joe 搵左勁多細 bug
佢好努力 de 曬喇,依然過唔到 live archive...

好彩 Joe 一開始俾左題 simple geom (Problem H) 我做
所以今次勉強叫做有一題建樹...

卡 Problem B 期間
Joe 建議我去做 Problem F ,係一條簡單 simultaion 黎既
走去 code... with Joe's help on debug 無限卡... Output Limit Exceeded (好詭異)

喺啱啱先 Accepted (P.E.)
原因係 problem statement 其中一句:
The first NC characters on each of these NR lines are the map data, and any trailing characters on such lines are to be ignored.

因為呢一句,好多人既 submission 落得同我地一樣既下場 ── Output Limit Exceeded.



憑住 CTLi 既強勢
今次我地做到 3+1+1 條題目 (Penalty=896)
勉強有第 8
不過考慮呢一 set 題目係7年前既話... 打番個折
估算 around rank 20

唔應該卡題...
仲有其它 geom 題等住我幫手做...
點計都係我既錯...



今次 training 太失敗了...
都咁耐了... 問題依然係準繩/謹慎...

仲有兩個月時間修鍊... 努力!

沒有留言:

發佈留言